Září 2009

Rozvrhy Avril:D

30. září 2009 v 13:45 | lili |  Rozvrhy hodín
Rozvrh hodin s Avril k filmu Za plotem
Rozvrhy hodin s Avril k The Best Damn Thing
Rozhvrhy hodin s Avril Lavigne č.2
Rozvrhy hodin s Avril Lavigne













Rozvrh Garfield

30. září 2009 v 13:22 | lili |  Rozvrhy hodín
http://i188.photobucket.com/albums/z241/neserte-me-kurvy/1-1.jpg

Mix

30. září 2009 v 12:29 | lili |  Rozvrhy hodín



pre šťastiieee

30. září 2009 v 12:28 | lili |  Pre šťastie

Rozvrhy Avril

30. září 2009 v 12:07 | lili |  Rozvrhy hodín




Rozvrh Hilary duff

30. září 2009 v 12:05 | lili |  Rozvrhy hodín



Emo rozvrhy

30. září 2009 v 11:56 | lili |  Rozvrhy hodín

Rozvrhy hodín mackovia

30. září 2009 v 11:55 | lili |  Rozvrhy hodín


Rozvrhy hodín HSM

30. září 2009 v 11:51 | lili |  Rozvrhy hodín













Pre šťastie

30. září 2009 v 11:40 | lili |  Pre šťastie
Tak nech vám prinesú šťastie! :))
smileys trèfle-smileys trèfle 2-smileys trèfle 3-smileys trèfle 4-smileys trèfle 5-smileys trèfle 6-smileys trèfle 7-smileys trèfle 8-smileys trèfle 9-smileys trèfle 10-smileys trèfle 11-smileys trèfle 12-smileys trèfle 13-smileys trèfle 14-smileys trèfle 15-smileys trèfle 15



Pohyblivé obrázky

30. září 2009 v 11:26 | lili |  Obrázky
Glitter Gify.com
Glitter Gify.com



Pekné obrázky

30. září 2009 v 11:12 | lili |  Obrázky

Farba očí

30. září 2009 v 10:55 | lili |  ♥♥♥oči♥♥♥

modré-príťažlivé
zelené-nebezpečné
čierne-falošné
šedé-nezabudnutitelné
hnedé-vedia milovať

Usmev

30. září 2009 v 10:27 | lili |  Tipy a triky
Usmev!?!?!
Usmev robi cloveka a mi dievcata nemoze zabudnut na to ak sa na niekoho usmejeme uprim clovek si o vas pomysli len to dobre ak chces aby si ludia mysluli o tebe len to najepsie riad sa timito radami:
1)Vzdy sa smej úprimne nie umelo /nerobi to dobrý dojem/
2)Nesmej sa veľmi nahlas a afektovane aby ťa kazdy počul niesi tym zaujimava
3)Smej sa prirodzene tak ako vzdy
Ak si dievca ktore triapia krive zuby alebo strojcek nehamby sa usmiat ved ked sa smejes uprimne strojcek alebo krive zuby si ludia vsimat nebudu!!!!!!!!!!

Ploché bruško

30. září 2009 v 10:12 | lili |  Tipy a triky

1. DEŇ

Raňajky: Dva ryžové chlebíky natrite lyžičkou medu. K tomu si dajte jedno kivi a šálku čiernej kávy bez mlieka a cukru.
Desiata a olovrant: jedno jablko
Večera: Uvarte dva väčšie zemiaky, pretlačte ich vidličkou a naservírujte na tanier. Na lyžici olivového oleja opražte jednu nadrobno nakrájanú cibuľu, trochu osoľte, okoreňte mletým čiernym korením a rozložte na zemiaky. Zapíjajte 2,5 dl nízkotučného acidofilného mlieka.

Obed


Pikantné cestoviny
Na lyžici olivového oleja opražte 50 g nakrájaného póru, dva pretlačené strúčiky cesnaku a jednu nakrájanú čili papričku. Pridajte tri lyžice zeleninového vývaru, mleté biele korenie, štipku soli a 100 g uvarených bezvaječných špagiet. Premiešajte, posypte čerstvou nasekanou pažítkou a pokvapkajte citrónovou šťavou.

2. DEŇ


Raňajky: Uvarte namäkko jedno vajce. K nemu si pripravte zeleninový tanier z jednej paradajky, polovice šalátovej uhorky a jednej stopky zeleru. Zapíjajte bylinkovým čajom.
Desiata a olovrant: nízkotučný ovocný jogurt bez cukru
Večera: 100 g ovčieho syra, 100 g dusenej anglickej zeleniny
Obed

Cuketa v paradajkovej omáčke
Na kolieska nakrájajte 120 g mladej cukety a jednu malú cibuľu. Zeleninu krátko poduste na lyžici repkového oleja. Osoľte, pridajte 2 dl paradajkovej šťavy a lyžicu hnedého cukru. Premiešajte, duste asi 7 minút, pridajte čerstvú bazalku a zjedzte s celozrnnou žemľou.
Tukožrúti

Každý deň prenajmite miesto na t anieri niektorému z osvedčených požieračov tukov:
- celozrnné pečivo
- jablká
- nízkotučné jogurty bez pridaného cukru
- morské ryby
- čili papričky
- artičoky
- citrusy

3. DEŇ

Raňajky: Do misky dajte štyri lyžice celozrnných cereálií, pridajte jeden biely nízkotučný jogurt a lyžičku medu. K tomu si dajte 2 dl stopercentného pomarančového džúsu s dužinou.
Desiata a olovrant: tri celozrnné keksy
Večera: Očistite dve zelené papriky, zrežte vrch tak, aby ostali vcelku. Vyberte semienka a rebrá, papriky zvnútra osoľte a do každej vložte polovicu kocky nízkotučného topeného syra. Papriky zabaľte do alobalu a pečte v horúcej rúre asi 10 minút. Podávajte s listovým šalátom.
Obed

Kuracie prsia so zeleninou
Na grile z oboch strán opečte 120 g kuracích pŕs. Medzitým si pripravte 120 g šalátu z papriky, rukoly, ľadového šalátu a červenej cibule, pokvapkajte ho citrónovou šťavou, osoľte a dochuťte ľubovoľnými čerstvými bylinkami.

4. DEŇ


Raňajky: Šalát z jedného banánu, jedného jablka a pomaranča.
Desiata a olovrant: jeden grep
Večera: Na lyžici oleja poduste na kolieska nakrájanú cibuľu, dve menšie mrkvy a pridajte na kocky nakrájaný väčší zemiak. Osoľte, pridajte lyžicu nastrúhaného zeleru, premiešajte a zalejte 2,5 dl zeleninového vývaru. Varte asi 15 minút, zajedajte krajcom tmavého chleba.
Obed

Tuniakový šalát
Do väčšej misky natrhajte štvrť hlávky ľadového šalátu, nakrájajte jednu žltú papriku a dve stopky zeleru. Osoľte, okoreňte, pokvapkajte balzamovým octom a navrch položte 100 g odkvapkaného tuniaka vo vlastnej šťave a zopár zelených olív.

5. DEŇ

Raňajky: jeden nízkotučný ananásový jogurt bez pridaného cukru, káva bez cukru a smotany
Desiata a olovrant: 100 g čerstvého ananásu
Večera: Dve celozrnné hrianky potrite strúčikom cesnaku. K nim si nakrájajte jednu mrkvu a jednu malú šalátovú uhorku.
Obed

Plnený arabský chlieb
Jeden okrúhly arabský chlieb naplňte 70 g chudej hydinovej šunky, kolieskami z jednej paradajky, rukolou a šalátovým listom. Osoľte, pridajte čerstvé bylinky a preložte na polovicu.

Urobte niečo navyše


1 V sprche si aspoň minútu masírujte oblasť brucha silnejším prúdom vody. Odvážnejšie môžu striedať studenú a teplú vodu. Masáž problematickej zóny vám rozprúdi krv
2. Krémujte a krémujte - pokožka na bruchu dostáva zabrať. Podpisujú sa na ňu pôrody, diéty aj priveľa slnka. Aby nebola ochabnutá, venujte jej každodennú pozornosť a doprajte jej spevňujúce telové mlieko alebo ju pravidelne natierajte prípravkami proti celu

3. Hýbte sa v rytme leta! Plávajte, objavte akvaaerobik, tancujte alebo si kúpte gymnastický kruh a vlňte sa.

Žiadny alkohol!

Skúste sa na pár dní vzdať aj malého piva. Okrem toho, že alkohol obsahuje prázdne kalórie, podporuje chuť do jedla. Pri poháriku schrúmete zbytočne veľa maškŕt. Doprajte si radšej dva-tri litre čistej vody, neperlivej minerálky a nesladených čajov. Aj kávu pite počas diét y bez smotany a cukru

Jablková diéta

30. září 2009 v 10:10 | lili |  Tipy a triky

Nová jablková diéta

Máme pre vás šesťdňovú diétu, ktorá je nielen chutná, ale jej výsledky aj rýchlo uvidíte! Zhodíte 2,5 kg za 6 dní!

AKO NA TO



Vymenené ikonky: